mandag 7. mars 2011

Påmelding årets sommerturneringer

Vi har kommet frem til to cuper vi skal delta på i sommer. Ber alle om å melde seg på eller av begge to. Liungen har ingen kostnader til seg, mens SkjærgårdsCup blir overnatting og der en liten ekstra kostnad. Vi har foreløpig meldt på to lag til hver cup, men melder på ekstra lag om mange ønsker å delta. Det blir satt opp første og andrelag etter interesse, ferdigheter og holdninger.

Meld deg på/av i kommentar på bloggen - spennende å se om vi kan stille tre lag også denne gangen. Vi ønsker også å få med flest mulig foresatte og søsken på SkjærgårdsCup, og i denne forbindelse vil vi forsøke å foreta en fellesbooking på kampingplass på Nøtterøy. Vi må være tidlig ute med bestilling, så vi må ha bindende påmelding innen 01.04.11 - benytt bloggens kommentarfunksjon også til påmelding for foresatte/søsken.

SkjærgårdsCup fra 20-21 august Påmeldte (25): Joachim H, Magne, Sander, August E, Henrik, Jasper, Karl C, Jacob, Eirik, Benjamin, Andreas, Caspar, Tobias, August Sr, Oscar, Oskar, Axel, Haakon F, Julius, Erik S, ABC, Aleks F, Lucas, Herman, Joakim,

Avmeldte (9): Lars A, Eyvind, August L, Diderik, Lars E, Fredrik MS, Skaadel, Lars, Sebastian,

Foresatte / søsken på Skjærgårdscup:
-
-
-

Rudi & Gunnar

17 kommentarer:

JoachimHaarseth sa...

Jeg melder meg på begge cupene.

Karl Christian sa...

jeg kommer bare på tordag og søndags treningene framover!

Magne Syljuåsen sa...

Jeg melder meg på begge cupene.

Johann sa...

Jeg melder meg på begge cupene

Johann G

August Einstabland sa...

jeg melder meg på begge

Henrik Elstrand sa...

jeg melder meg på begge

Jasper sa...

jeg melder meg på begge cupene

Karl Christian sa...

Jeg melder meg på begge cupene!

Andy sa...

jeg blir med på begge!

Unknown sa...

jeg kommer på liungencup men ikke skjærgårdscup. Eyvind

Haakon sa...

Jeg melder meg på begge cupene
-Haakon V

ialmlivee sa...

melder meg på Lier-cupen.
kan ikke komme på skjærgårdscupen.
august Lønning

caspar sa...

Melder meg på begge

Tobias96 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tobias96 sa...

Jeg melder meg på begge cupene

Tobias

august sa...

Jeg melder meg på begge cupene

August Sr

Skaadel sa...

Jeg melder meg på lier cupen, kan ikke komme på skjærgårdscuppen